دندانپزشکی رسالت دندانپزشکی در میدان رسالت

دندانپزشکی خوب رسالت بهترین دندانپزشکی در میدان رسالت

اکنون برای شما این موضوع بسیار مهم است که دندان شما در چه وضعیتی قرار دارند و شما برای رسیدگی به دندان هایتان در محدوده میدان رسالت تهران: خیابان هنگام – شهید کرد – بلوار بیژن – مجیدیه شمالی – شمس آباد – شهیدعراقی – ریحانی – نیرودریایی به کدام دندانپزشکی مراجعه کنید.

تلفن: 02122971394

موبایل: 09022971394

 

دندانپزشکی در رسالت

اکنون احتمالا شما انتظار دارید حداقل یکی از انواع خدمات دندانپزشکی در میدان رسالت را روی ساختمان دندانهایتان انجام دهید: 1)ایمپلنت و کاشت دندان در رسالت, 2)لمینت کردن دندان در محدوده میدان رسالت,3)ترمیم انواع دندان های پوسیده,4)ارتودنسی دندان در انواع رنگی و فلزی در رسالت,5)رسیدگی به دندانهای کودکان تان در منطقه رسالت تهران,6)پروتز و روکش و کامپوزیت دندان و یا دندان های شما,7)درمان ریشه و عصبکشی دندان در کمترین زمان و کمترین میزان درد و سری دندان در رسالت,8)ارائه دندانپزشکی زیبایی و ایجاد زیباترین لبخند در میان تمام کلینیکهای رسالت,9)جرم گیری دندان و و بروساژ در مطب دندانپزشکی گلزار رسالت,10)جراحی فوق تخصصی دندان ها در میدان رسالت.

# دندانپزشکی در هنگام

 

 

 

دندانپزشکی در هنگام

حال که خدمات مورد انتظار خود را در محدوده میدان رسالت مشخص نمودید بد نیست تا کمی هم با ساختار و ساختمان دندانتان بیشتر از همیشه آشنایی یابید:

معرفی بخش های ساختمان دندان توسز دندانپزشک خوب میدان رسالت دکتر منیره سادات تهرانی

مدیریت کلینیک گلزار پاسداران خانم دکتر تهرانی در مقاله ای اشاره نمودند که : هر دندان دارای یک قسمت خارج از لثه به نام تاج و قسمت دیگری درون آرواره به نام ریشه می باشد که مرز بین این دو قسمت را گردن یا طوق دندان می‌نامند ریشه دندان در درون حفره ای از استخوان فک قرار گرفته که این استخوان از نوع نابالغ میباشد .

تاج دندان از داخل به خارج شامل مغز آج مینا است و ریشه دندان از داخل به خارج شامل مغز آج سیمان و لیگامان دور دندانی می باشد .

# دندانپزشکی در شهیدکرد

 

 

دندانپزشکی در شهید کرد

مغز یا پالپ دندان

در وسط دندان حفره قرار دارد که این حفره در قسمت تاج و سی بوده و اتاقک پالپی نام دارد و در قسمت ریشه کانال ریشه ای نامیده می شود .

# دندانپزشکی در خیابان نیرو دریایی

 

دندانپزشکی در نیرودریایی

پالپ دندان شامل ماده زمینه ای الیاف کلاژن ظریف سلول‌های فیبروبلاست ماکروفاژ لنفوسیت رگهای خونی و رشته های عصبی می باشد که عروق و اعصاب از سوراخی در عمق ریشه به نام سوراخ راسی به درون مغز دندان وارد می شوند در محیط مغز سلولهای سازنده آج ها قرار گرفته اند .

عاج دندان

تاج دندان بافت مینرالیز ه ای شبیه استخوان می باشد که در اطراف مغز دندان قرار گرفته و ضخامت عمده دندان را تشکیل می دهد. مواد معدنی آجر دندان عمدتاً از نمک های کلسیم به صورت بلورهای هیدروکسی آپاتیت می باشد که حدود ۷۰ درصد وزن خشک آن را تشکیل می دهند آج از نظر فیزیکی صفر از استخوان و نرم تر از مینا بوده و زرد رنگ می باشد . # دندانپزشکی در مجیدیه شمالی

 

 

 

دندانپزشکی مجیدیه شمالی

با پیشرفت سن بر ضخامت تاج افزوده شده و از صحت حفره مغزی کاسه میگردد برخلاف استخوان در صورت از بین رفتن سلول های ادنتوبلاست (سلول هایی که آجر را می سازند) برای مدت ها باقی می ماند و این امر حفظ دندان های فاقد مغز زنده را امکان پذیر می سازد آج بافتی حساس می باشد و همه تحریکات وارده به حاج به صورت درد دریافت می شوند به همین دلیل سطح تاج در قسمت تاج دندان توسط مینا و در قسمت ریشه توسط سیمان پوشیده شده است .

# دندانپزشکی در شمس آباد

 

 

دندانپزشکی در شمس آباد

مینای دندان

مینا به عنوان لایه محافظی برای آج در قسمت تاج دندان می باشد مینا سخت ترین بافت بدن به شمار می‌رود که حدود ۹۷ درصد آن را مواد معدنی تشکیل می‌دهد که عمدتاً به صورت بلورهای هیدروکسی آپاتیت می باشند ماتریکس مینا در مرحله تکامل جوانه دندانی درسته مینا قرار دارند و چون پس از درآمدن دندان از بین می‌روند مینا غیر قابل ترمیم است و هیچگونه آسیب وارده به جداره آن جبران نمی گردد . # دندانپزشکی در شهیدعراقی دندانپزشکی شهیدعراقی

از نظر میکروسکوپی مینا از میله ها یا منشور های مینایی تشکیل شده که از عمق به سطح قرار گرفته‌اند و در اطراف هر منشور مینا ناحیه غنی از مواد آلی به نام غلاف مینایی یا غلاف منشوری وجود دارد .

سیمان دندان

سیمان دندان بافتی شبیه استخوان ولی فاقد رگ های خونی است که سطح خارجی آجر را در ناحیه ریشه دندان می پوشاند سیمان در نزدیکی طوق دندان نازک و در عمق ریشه ضخیم می باشد . # دندانپزشکی در ریحانی

 

 

دندانپزشکی در ریحانی

لیگامان دور دندان

لیگ مان دور دندان بافت همبند متراکمی است که هم به عنوان ضریع عمل می‌کند و هم اتصال محکمی را به ریشه دندان و استخوان به وجود می‌آورد الیاف کلاژن لیگامان دور دندانی به صورت دسته های متعدد افقی و مایل سیمان ریشه را به استخوان فک چسبانده اند ترتیب قرارگیری و انعطاف پذیری این الیاف جابجایی محدود دندان و انجام عملیات ارتودنسی را امکان پذیر می سازد و همچنین به عنوان ضربه گیر از وارد شدن ضربه مستقیم به دندان و ساییدگی آن جلوگیری می کند . # دندانپزشکی خوب در رسالت

لثه

لثه قسمتی از مخاط دهان می باشد که به طور محکم به پریوست استخوان فک در فک فوقانی و تحتانی چسبیده است این اتصالات با پیشرفت سن به طرف ریشه عقب نشینی کرده و تحلیل شده و باعث نمایان شدن ریشه می گردند . # بهترین دندانپزشکی محدوده میدان رسالت

# ارزان ترین قیمت دندانپزشکی رسالت

# دندانپزشکی در بلوار بیژن و میدان بهشتی

 

 

دندانپزشکی در هروی

# دندانپزشکی در هروی

1 دیدگاه برای “دندانپزشکی رسالت دندانپزشکی در میدان رسالت

  1. اشتراک‌ها: دندانپزشکی گلزار: بهترین و ارزانترین دندانپزشکی زیبایی و لمینت دندان پاسداران

دیدگاه‌ها بسته شده است.