دندانپزشکی دیباجی ? دندانپزشکی در دیباجی

دندانپزشکی در دیباجی بهترین دندانپزشکی دیباجی جنوبی?09022971394

دیباجی یکی از مناطق لوکس تهران، شمال‌شهر و مرفه نشین است، در منطقه ۳ تهران واقع است و از محله‌های اختیاریه، دروس و فرمانیه می‌گذرد و از این بابت بسیار مهم است که اهالی محترم منطقه به یک کلینیک دندانپزشکی خوب و مناسب محله خود برخوردار باشند.

کلینیک دندانپزشکی گلزار با ده سال فعالیت مداوم مورد استقبال کلیه مناطق دیباجی جنوبی و دیباجی شمالی و محله های همجوار آن قرار گرفته است.

از این بابت کلیه خدمات دندانپزشکی مورد نیاز شما امروز در دسترس عزیزان قرار دارد و هر یک از خدمات شامل: لمینت – ایمپلنت و انواع کاشت دندان – انواع روش های ترمیم دندان – دندانپزشکی کودکان – ارتودنسی دندان – انواع روکش و پروتز دندان ها – دندانپزشکی زیبایی در دیباجی – عصب کشی و درمان ریشه و دندان درد – جرم گیری و بلیچینگ و و سفیدکاری دندان ها – و حتی جراحی دنددان ها در دیباجی برای عزازان مهیا هستند.

 

دندانپزشکی خوب در دیباجی
دندانپزشکی خوب در دیباجی

بهترین دندانپزشکی در دیباجی 

سلامت دهان و دندان اهمیت زیادی در سلامتی و زندگی افراد بر عهده دارد. دهان و دندان ها روزنه ورودی تمام مایحتاج بدن هستند. بنابراین و حفظ و نگهداری و سلامت آنها می تواند ضامن سلامتی و شرط حیاط افراد تلقی گردد.

اینکه یک کلینیک خوب دندانپزشکی در دیباجی باشد و همه خدمات دندان پزشکی فوق را که اشاره نمودیم انجام دهد البته می تواند برای اهالی محترم منطقه بسیار نهم باشد ولی مطمئنا این شرط کافی برای جبران نیازهای ساکنین منطقه دیباجی نیست.

ساکنین محله دیباجی بهترین دندانپزشکی را می خواهند!

 

دندانپزشکی در دیباجی

 

بهترین دندانپزشکی دیباجی شمالی و جنوبی علاوه بر اینکه تمامی خدمات مربوطه را انجام می دهد همچنین کیفیت بسیار بالای خدمات و نوع و روش خدمات رسانی و نوع و کیفیت بالای مواد مصرفی در دندانپزشکی خود و همچنین زمان کم و فاصله نزدیک کلینیک به محله دیباجی و البته شرط قیمت را برای اهالی محترم لحاظ می نماید.

وجود متخصصان دندانپزشک خانم که علاوه بر داشتن تخصص و فوق تخصص شاخه های مختلف دندانپزشکی ، اخلاق خوب و مهرابانانه ای دارند و بسیار مجرب و باتجربه هستمد شرط کیفیت و گارانتی خدمات رسانی کلینیک دنهدانپزشکی گلزار هستند.

مشخصات جغرافیایی و پاسخگویی همیشگی کلینیک به اهالی محترم نیز می تواند شرط مهمی در استقبال ساکنین از بهترین دندانپزشکی که تا کنون دیده شده است باشد.

زیرا که آدرس ما در پاسداران و در نزدیکترین مسافت مخصوصا از دیباجی جنوبی قرار دارد.

اطلاعات تماس ما عبارتند از:

آدرس: پاسداران، بلوارپناهی نیا(گلزار)، نبش چهارراه پنجم، برج گلزار پلاک 144/2 ورودی B طبقه سوم – واحد 19.
تلفن: 02122971394
موبایل: 09022971394
تعیین وقت آنلاین: WWW.golzardent.ir

 

"بهترین

 

ارزانترین کلینیک دندانپزشکی دیباجی

علاوه بر تمام مزایای واقعی و حتمی که در بالا برایتان اشاره نمودیم قیمت دندانپزشکی نیز عامل مهمی در انتخاب و مقبولیت و میزان رضایت مراجعین قلمداد می شود.

توضیحات اضافه را کوتاه می کنیم و با ذکر مثالی روش محاسبه قیمت ها در کلینیک فوق تخصصی دندانپزشکی گلزار را با ذکر مثال خدمتتان توضیح می دهیم که چگونه و چرا ما ارزانترین دندانپزشکی تهران لقب گرفته ایم.

در زیر شما جدول قیمت لمینت موصب دولت برای دندان پزشکی ها در سال 1401 را مشاهده می نمایید:

قیمت لمینت دندان 1401 هزینه لمینت دندان 1401 تعرفه لمینت دندان 1401

نوع لمینت دندان

قیمت لمینت دندان (برای هر واحد)

لمینت دندان موقت

1.200.000 الی 1.500.000

لمینت ونیر کامپوزیت

1.200.000 الی 2.000.000

لمینت دندان زیرکونیا

2.200.000 تومان

لمینت دندان سرامیکی Vita

3.800.000 تومان

لمینت دندان ایمکس

5.000.000 تومان

لمینت دندان فلدسپاتیک

7.400.000 تومان

حال شما برای هریک از این قیمت ها 10 تا 20% تخفیف در نظر بگیرید. مثلا لمینت دندان ایمکس که مبلغش 5میلیون تومان است خود بخود حداقل 500هزار تومان برای مراجعین محترم کلینیک گلزار کسر و حذف می شود.

بعلاوه بسیاری از هزینه ها نیز که نقش مهمی در سلامتی دندان و زیبایی دندانهای مراجعین دارند مانند ویزیت بیماران و مراجعین رایگان در نظر گرفته می شود تا نگرانی از بابت هزینه های دندانپزشکی افراد باری حفظ سلامتی شما عزیزان تا حدود واقعا زیادی برطرف گردند.

و همانطور که در نتیجه دیدید ما هم ارزان ترین و هم بهترین دندانپزشکی دیباجی هستیم.

مشاهده سایر قیمت دندانپزشکی تهران که البته برای همه آنها می توانید خود 10-20درصد تخفیف در نظر بگیرید.